Badania rynku

Optymalizacja obsługi klienta za pomocą prezentacji płatności
Doświadczenie klienta to nie tylko modne hasło. To wyróżnik. Dzięki 2,041 miliardom cyfrowych globalnych...

Omnichannel lojalność
Choć tak samo serdeczne temat, poruszanie się po świecie technologii lojalnościowej może być prawdziwym...

Playbook bezgłowych handlu 2022
Czy nowoczesny handel bezgłowy jest dla Ciebie odpowiedni? Oczywiście nowoczesny handel bezgłowy nie...

Szósty roczny raport danych marketingowych B2B
Dane są najważniejsze dla wielu marketerów B2B. Ale czy mają odpowiednie dane do zwiększenia sukcesu? Przez...

15 nowych doświadczeń do wypróbowania teraz
Przejście na zakup cyfrowego, wraz z odpowiadającym wzrostem zaangażowania, oznacza, że ​​marketerzy...

Wspierany przez dane przewodnik do zamykania złożonych 6-postaci ofert
Sześciocyfrowe oferty są skomplikowane. Istnieją nieprzewidziane przeszkody i niezliczone interesariusze,...

5 sposobów na zwiększenie podróży klientów
Aby wyjść na szczyt w świecie marketingowym, musisz ustrukturyzować zorientowanie się na klienta....

Microsoft przedstawia strategiÄ™ CRM LinkedIn
Masz odważne ambicje dla swojego zespołu sprzedaży. Chcesz - i potrzebować produktywności. Ale sukces...

Producenci czerpią korzyści ze sprzedaży bezpośredniej
Producenci przedsiębiorcy (B2B) stoją dziś w obliczu większego popytu na zakupy bez tarcia. Ale stoją...

Praca na nowo na nowo
Zjeżdżamy z jednego z najtrudniejszych lat historii biznesu. Pandemia zmusiła każdą firmę do przyspieszenia...

Detaliści muszą wykorzystać możliwość rynku
Detaliści zastanawiają się nad strategią zaangażowania e -commerce, aby reagować na nowe zachowania...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.