Badania rynku
Optymalizacja obsługi klienta za pomocą prezentacji płatności
Doświadczenie klienta to nie tylko modne hasło. To wyróżnik. Dzięki 2,041 miliardom cyfrowych globalnych...
The Forrester New Wave â„¢: Bot Management, Q1 2020
Perimeterx został mianowany liderem w Forrester New Wave ™: BOT Management, Q1 2020. Według raportu...
Ultimate CX Agent Guide
Klienci przyjęli technologię, aby zarządzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodując zakłócenia...
Jak rozwiązać kryzys treści
Przekształć dostarczanie treści z procesu poza mankietem, w jedną płynną, połączoną podróż Twoi...
Przeprojektowanie obsługi klienta w Internecie rzeczy
Frost i Sullivan przeprowadzili niedawno badanie prawie 500 menedżerów ds. Klienta starszych (CX) w...
Genialne doświadczenia, kanał według kanału
Komunikowanie się w sposób, który rozmawia z każdym klientem, pozwala markom budować silne relacje....
Dostarczanie spersonalizowanych treści na manekiny
Rok 2020 r. Świat żyjący przez pandemię. Z pewnymi wyjątkami, takimi jak heroiczni respondenci,...
Marketing 101: Marketing w mediach społecznościowych w ciemności
Dark Social jest znaczącym i rosnącym wyzwaniem, które marketerzy muszą traktować poważnie. Istnieje...
Zaskakująca moc eksperymentów online
W szybko poruszającym się cyfrowym świecie nawet eksperci mają trudności z oceną nowych pomysłów....
2022 Trendy cyfrowe: Usługi finansowe w centrum uwagi
Raport o trendach cyfrowych 2022 - Financial Services in Focus bada szeroki zakres trendów wpływających...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.