Badania rynku

Jak zbudować silnik dochodów dla cyfrowego świata
Ponieważ zdarzenia osobiste zajmują miejsce w doświadczeniach cyfrowych, a firmy chcą utrzymać impet...

Marketing in the Dark: Dark Martech
Technologia umożliwia firmom szerszą gamę zadań związanych z marketingiem bardziej efektywnie niż...

3 kroki do sukcesu marketingowego
Kluczem do osiągnięcia celów marketingowych zorientowanych na klienta jest eksperymentowanie i sprawdzenie,...

W jaki sposób marketing i sprzedaż mogą się dostosować w 2021 roku
Marketing cyfrowy - i jego znaczenie w napędzaniu przychodów - rzadko był ważniejszy dla organizacji...

Łączenie online i offline: instrukcja obsługi marketera
Oto jak marketerzy mogą łączyć się z klientami i potencjalnymi klientami, gdziekolwiek są, za pomocą...

Udowodnij, że wartość marketingu
W cyfrowym świecie, w którym można śledzić każdą kampanię i obsługę klienta, konieczne jest,...

Marketing in the Dark: Dark Data
Wzrost technologii marketingowej w pewnym sensie rzucił światło na obszary, które wcześniej były...

Ostateczny przewodnik po handlu bezgłowym
Dostępność osiągnięcia i konsumowania treści za pomocą różnych punktów kontaktowych sprawiła,...

Gepersersoniseerde Inhoud Leveren Voor Dummies
W Het Jaar 2020 Wordt de Wereld Getroffen Door Een Pandemie. OP enkele uitzenderingen na, zoals de hindyhaftige...

Genialne doświadczenia, kanał według kanału
Komunikowanie się w sposób, który rozmawia z każdym klientem, pozwala markom budować silne relacje....

Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
Dzisiejsi marketerzy cyfrowi chcą angażować klientów w oferty oparte na głębokich profilach klientów,...

3 podróże klientów, aby dotrzeć poza silosy biznesowe
W marketingu jest nowy paradoks. Prezentujemy wizję, w jaki sposób liderzy marketingu mogą zrównoważyć...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.