Badania rynku

Wspierany przez dane przewodnik do zamykania złożonych 6-postaci ofert
Sześciocyfrowe oferty są skomplikowane. Istnieją nieprzewidziane przeszkody i niezliczone interesariusze,...

Praca na nowo - nowe imperatywy dla przyszłości pracy
Po jednym z najtrudniejszych lat historii biznesu pandemia zmusiła każdą firmę do przyspieszenia...

The Forrester New Wave ™: Bot Management, Q1 2020
Perimeterx został mianowany liderem w Forrester New Wave ™: BOT Management, Q1 2020. Według raportu...

Genialne doświadczenia, kanał według kanału
Komunikowanie się w sposób, który rozmawia z każdym klientem, pozwala markom budować silne relacje....

Przyjęcie filozofii eksperymentów
W jaki sposób firmy mogą zmaksymalizować swoje inwestycje i w pełni wykorzystać zasoby, które już...

Ultimate CX Agent Guide
Klienci przyjęli technologię, aby zarządzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodując zakłócenia...

Omnichannel nie jest już opcjonalny
Raport Aberdeen z 2017 r. Na temat Contact Center i Trendy Doświadczenia Klienta stwierdza, że firmy...

2023 Trendy cyfrowe
Po dwóch latach sejsmicznej zmiany behawioralnej znajdujemy się w nowym świecie nieograniczonych możliwości,...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.