Najnowsze oficjalne dokumenty
3 interesariuszy Twoja transformacja obsługi klienta musi służyć
Jak możesz nadal ulepszyć, pomimo nieoczekiwanych wyzwań? Uświadomienie sobie transformacji obsługi...
2021 Doświadczenia cyfrowe Benchmarks: Raport roczny
2020 miało wiele niespodzianek dla marketerów cyfrowych. Wydarzenia terenowe musiały zostać wypchane...
3 podróże klientów, aby dotrzeć poza silosy biznesowe
W marketingu jest nowy paradoks. Prezentujemy wizję, w jaki sposób liderzy marketingu mogą zrównoważyć...
Napędzanie dynamicznej personalizacji danymi
Przy tak dużej ilości dostępnych danych i zaawansowanych narzędzi na wyciągnięcie ręki można...
Marketing cyfrowy transformowany: Beyond Dam
Rzut oka, dokąd zmierza Dam… i dlaczego musisz wskoczyć na pokład Co już wiemy Przypadek zarządzania...
Dostarczanie spersonalizowanych treści na manekiny
Rok 2020 r. Świat żyjący przez pandemię. Z pewnymi wyjątkami, takimi jak heroiczni respondenci,...
Moc lepsza obsługa klienta z inteligentnym katalogiem danych
Bez względu na to, ile danych masz na temat swoich klientów, możesz zrozumieć, czego potrzebują...
Zdobądź najlepiej ze swojego CRM
W ostatniej dekadzie adopcja platformy relacji z klientami (CRM) gwałtownie wzrosła, aby sprostać...
3 sposoby, w jakie połączenia emocjonalne mogą zasilać CX
Kiedy personalizacja nie opłaca się, a dane nie pomagają podejmować solidnych decyzji, nadszedł...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.