Badania rynku
Ostateczny przewodnik - ZastÄ…p Google Analytics
Ten przewodnik zawiera awariÄ™ w zakresie analityki w magazynie, dlaczego jest to godne zaufania, wydajne...
Stwórz uzasadnienie biznesowe dla Content Content Content Sitecore
Potrzebujesz kompleksowego widoku cyklu życia treści, aby spełnić oczekiwania klientów i zapewnić...
Napędzanie dynamicznej personalizacji danymi
Przy tak dużej ilości dostępnych danych i zaawansowanych narzędzi na wyciągnięcie ręki można...
Przewodnik marketingu marketingu B2B po marketingu
Jako marketerzy możemy być wybredną grupą. Starając się postawić naszą najlepszą stopę do przodu,...
Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Dzisiejsze cyfrowe płynne klienci mają wysokie oczekiwania i są najmniej lojalni ze wszystkich grup....
Usprawnij obsługę klienta za pomocą cyfrowych przepływów pracy
Dostarczaj lepsze doświadczenia klientów - nawet gdy nastąpi nieoczekiwane. Dostarczanie doskonałej...
3 kroki do sukcesu marketingowego
Kluczem do osiągnięcia celów marketingowych zorientowanych na klienta jest eksperymentowanie i sprawdzenie,...
Najlepszy w klasie marketing e-mailowy
Interakcje między konsumentami i markami coraz częściej odtwarzają wiele różnych punktów kontaktowych,...
Omnichannel lojalność
Choć tak samo serdeczne temat, poruszanie się po świecie technologii lojalnościowej może być prawdziwym...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.