Badania rynku
Raport o stanie obsługi klienta 2017 2017
Klienci oczekują więcej od marek, jeśli chodzi o wygodę, czasy rozdzielczości i wiedzę specjalistyczną...
Różnica marketingowa między kanałami
W dzisiejszych czasach wykorzystanie podejścia między kanałami do zaangażowania klientów nie jest...
Przewodnik innowatora po cyfrowym centrum kontaktowym
Jak zajmujesz się rewolucją obsługi klienta? Ewoluujące oczekiwania klientów kształtują nowe potrzeby...
Inteligentne uwierzytelnianie i zapobieganie oszustwom Intelliview
W tym trzecim dorocznym Intelliview, Opus Research i Symnex Consulting zapewniają decydentom przedsiębiorstw...
Ewoluujące doświadczenie klienta i oczekiwania w Australii
Niezbędne jest dostarczanie doskonałej obsługi klienta Każdy biznes. Napędza lojalność, zatrzymanie...
Marketing in the Dark: Dark Martech
Technologia umożliwia firmom szerszą gamę zadań związanych z marketingiem bardziej efektywnie niż...
Brakuje ci e -commerce?
5 powodów, dla których musisz teraz przejść do cyfrowego. Dlaczego? Wiele firm B2B ma postawę „jeśli...
Ultimate CX Agent Guide
Klienci przyjęli technologię, aby zarządzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodując zakłócenia...
Ostateczny przewodnik po handlu bezgłowym
Dostępność osiągnięcia i konsumowania treści za pomocą różnych punktów kontaktowych sprawiła,...
Naprawienie nieudanych dostaw
LOQATE przeprowadziło ankietę wśród ponad 3000 globalnych konsumentów i 300 dyrektorów detalicznych,...
Jak zabezpieczyć swoją firmę w chmurze treści
Nadzieja nie jest strategią: zabezpiecz swoją firmę w chmurze treści Wygląda na to, że co tydzień...
Marketing 101: Marketing w mediach społecznościowych w ciemności
Dark Social jest znaczącym i rosnącym wyzwaniem, które marketerzy muszą traktować poważnie. Istnieje...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.