Badania rynku

Omnichannel lojalność
Choć tak samo serdeczne temat, poruszanie się po świecie technologii lojalnościowej może być prawdziwym...

Raport o stanie obsługi klienta 2017 2017
Klienci oczekują więcej od marek, jeśli chodzi o wygodę, czasy rozdzielczości i wiedzę specjalistyczną...

Kompletny przewodnik po danych dotyczących partii
19,2 miliarda dolarów. Taka jest kwota pieniędzy, które wydano zaledwie dwa lata temu na dane zewnętrzne...

Nałóż swój marketing za pomocą usług cyfrowych Mapp
Mapp Cloud łączy pozyskiwanie klientów i zaangażowanie klientów na jedną prostą platformę nasyconą...

Producenci czerpią korzyści ze sprzedaży bezpośredniej
Producenci przedsiębiorcy (B2B) stoją dziś w obliczu większego popytu na zakupy bez tarcia. Ale stoją...

5 zniechęcające luki w sprzedaży i marketingu oraz jak je pokonać
Dowiedz się o pięciu lukach, które mogą kosztować czas, klientów i zysk w tym cyfrowym e-boonie....

Różnica marketingowa między kanałami
W dzisiejszych czasach wykorzystanie podejścia między kanałami do zaangażowania klientów nie jest...

Ostateczny przewodnik - Zastąp Google Analytics
Ten przewodnik zawiera awarię w zakresie analityki w magazynie, dlaczego jest to godne zaufania, wydajne...

Prawda #1 Suite C po prostu nie jest w tobie
Zobacz, gdzie leży rozłączenie, i odkryj, jak wypełnić lukę za pomocą Sitecore. Prawdopodobnie...

Łączenie online i offline: instrukcja obsługi marketera
Oto jak marketerzy mogą łączyć się z klientami i potencjalnymi klientami, gdziekolwiek są, za pomocą...

Ponowne wynalezienie sprzedaży: 5 imperatywów na przyszłość
Wtrące z 2020 r. Stworzyły okazję dla zespołów sprzedaży, aby przemyśleć sposób działania w...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.