Badania rynku

Skok do przedsiębiorstwa cyfrowego
Wraz z pojawieniem się nowej dekady pojawił się ostateczny katalizator epoki cyfrowej. Ale w jaki...

Producenci czerpią korzyści ze sprzedaży bezpośredniej
Producenci przedsiębiorcy (B2B) stoją dziś w obliczu większego popytu na zakupy bez tarcia. Ale stoją...

Naprawienie nieudanych dostaw
LOQATE przeprowadziło ankietę wśród ponad 3000 globalnych konsumentów i 300 dyrektorów detalicznych,...

Kultywowanie przyszłościowej strategii podróży klientów
Kiedy pandemia zmusiła pozornie z dnia na dzień exodus od osobistego do online, konsumenci i firmy...

Podręcznik marketera relacji do planowania wakacyjnego 2022
Slunie Twoje wysiłki marketingowe w 2022 r Nadchodzą letnie wakacje! Nadal możesz nosić warstwy i...

Wspierany przez dane przewodnik do zamykania złożonych 6-postaci ofert
Sześciocyfrowe oferty są skomplikowane. Istnieją nieprzewidziane przeszkody i niezliczone interesariusze,...

Moc personalizacji
W tamtych czasach komunikacja Brands z klientami składała się z pamiętnej wiadomości dostarczonej...

Bankowość na wielkich rozmowach
Wyzwania banków pandemicznych, które walczyły o pozostanie aktualnymi, oraz ich klienci, którzy nadal...

5 zniechęcające luki w sprzedaży i marketingu oraz jak je pokonać
Dowiedz się o pięciu lukach, które mogą kosztować czas, klientów i zysk w tym cyfrowym e-boonie....

Zmiany plan zarzÄ…dzania Contact Center Transformacja cyfrowÄ…
Pandemia Covid-19 włożyła zmianę organizacyjną w Hyperdrive. Firmy były zmuszone do przeprowadzenia...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.