Relacjami z klientami

Nowoczesne zatrzymanie klientów: co musisz wiedzieć
W końcu jest odnowiony i dawno spóźniony, skupienie się na retencji. Firmy odczuwają sukces poprzez...

Zwiększ swoją personalizację
Czego chcą - gdzie i kiedy tego chcą. Tego oczekują klienci. Ogromne ilości danych klientów, brak...

Badanie globalnych trendów
Digital Experience Personalizacja jest głównym priorytetem dla globalnych liderów biznesu i rosną...

Insight 50 Na wynos: humanizowanie doświadczenia marketingu cyfrowego
Jako marketerzy zawsze mamy zbyt wiele do zrobienia i za mało czasu. Seria Insight50 została zaprojektowana,...

Fundament przyszłego handlu
Klienci wchodzący do sklepów handlują transakcjami w celu uzyskania inspiracji i doświadczeń - wygoda...

Czas na konsolidacjÄ™, nie komplikujÄ…c
Dlaczego firmy konsolidują korzystanie z jednego rozwiązania wsparcia zarówno dla klientów, jak i...

Omnichannel lojalność
Choć tak samo serdeczne temat, poruszanie się po świecie technologii lojalnościowej może być prawdziwym...

Przewodnik dla poczÄ…tkujÄ…cych po dynamicznym zarzÄ…dzaniu sprawami
Co to jest dynamiczne zarządzanie sprawami? Kto go używa i jak może pomóc Ci przygotować się na...

Ultimate CX Agent Guide
Klienci przyjęli technologię, aby zarządzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodując zakłócenia...

Walki 50 na wynos: marketingowy marketing
Jako marketerzy zawsze mamy zbyt wiele do zrobienia i za mało czasu. Seria Insight50 została zaprojektowana,...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.