Relacjami z klientami
Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Dzisiejsze cyfrowe płynne klienci mają wysokie oczekiwania i są najmniej lojalni ze wszystkich grup....
Microsoft przedstawia strategiÄ™ CRM LinkedIn
Masz odważne ambicje dla swojego zespołu sprzedaży. Chcesz - i potrzebować produktywności. Ale sukces...
Przewodnik dla poczÄ…tkujÄ…cych po dynamicznym zarzÄ…dzaniu sprawami
Co to jest dynamiczne zarządzanie sprawami? Kto go używa i jak może pomóc Ci przygotować się na...
2021 Trendy cyfrowe: usługi finansowe i ubezpieczenie
Podczas pandemii Coronawirusa sektor usług finansowych stał się czymś w rodzaju dodatkowej usługi...
Prowadzenie radykalnych innowacji w zakresie obsługi klienta
Jak może pomóc obsłudze klienta dostosować się do zmieniających się wymagań w nieprzewidywalnym...
5 trendów technologicznych na nowo definiują wrażenia klienta
Poprosiliśmy analityków i liderów branży, jakie trendy zaangażowania klientów są kluczowe w 2017...
Signatury elektroniczne dla globalnych firm
Ten ebook obejmuje korzyści i wyzwania związane z podpisami elektronicznymi i cyfrowymi, względy zgodności...
Udowodnij, że wartość marketingu
W cyfrowym świecie, w którym można śledzić każdą kampanię i obsługę klienta, konieczne jest,...
Powiadomienia push: czym one są, jak działają i dlaczego mają znaczenie
Mimo ponad dekady, push pozostaje innowacyjny i wszechstronny. Początkowo używane przez marki do współpracy...
3 sposoby, w jakie połączenia emocjonalne mogą zasilać CX
Kiedy personalizacja nie opłaca się, a dane nie pomagają podejmować solidnych decyzji, nadszedł...
De Opkomst van Moderne Systems of Umaging
DANKZIJ DIGITALE Transformatie Kunnen Bedrijven Sneller en Gemakkelijker Zakendoen. Bedrijven Hebben...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.