Relacjami z klientami
17 sposobów na wykonanie projektów marketingowych
Co powstrzymuje zespoły marketingowe przed sięganiem gwiazd i sukces? Wspólni winowajcy obejmują...
Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
W klimacie rosnących oczekiwań klientów jest teraz właściwy czas na udoskonalenie korzystania z...
Nowoczesne zatrzymanie klientów: co musisz wiedzieć
W końcu jest odnowiony i dawno spóźniony, skupienie się na retencji. Firmy odczuwają sukces poprzez...
Powiadomienia push: czym one są, jak działają i dlaczego mają znaczenie
Mimo ponad dekady, push pozostaje innowacyjny i wszechstronny. Początkowo używane przez marki do współpracy...
Zwiększ swoją personalizację
Czego chcą - gdzie i kiedy tego chcą. Tego oczekują klienci. Ogromne ilości danych klientów, brak...
Szybkość zmiany: jak szybko jesteś?
Globalna pandemia i wpływ blokady stanowi ogromny szok dla gospodarki i naszego codziennego życia....
Omnichannel nie jest już opcjonalny
Raport Aberdeen z 2017 r. Na temat Contact Center i Trendy Doświadczenia Klienta stwierdza, że firmy...
Zaskakująca moc eksperymentów online
W szybko poruszającym się cyfrowym świecie nawet eksperci mają trudności z oceną nowych pomysłów....
Przewodnik po rejestracji seminariów internetowych
Prowadzenie rejestracji i frekwencji webinaru jest ważną walką dla większości firm. Podczas gdy...
Zapewnij indywidualne doświadczenia, aby osiągnąć niesamowite wyniki
Wymagamy tego we wszystkich aspektach naszego codziennego życia. Gdziekolwiek wchodzimy w interakcje...
De Opkomst van Moderne Systems of Umaging
DANKZIJ DIGITALE Transformatie Kunnen Bedrijven Sneller en Gemakkelijker Zakendoen. Bedrijven Hebben...
Ultimate CX Agent Guide
Klienci przyjęli technologię, aby zarządzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodując zakłócenia...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.