Relacjami z klientami

Udowodnij, że wartość marketingu
W cyfrowym świecie, w którym można śledzić każdą kampanię i obsługę klienta, konieczne jest,...

Podręcznik porównywania oprogramowania do zarządzania marką
Zobacz, co Twoja marka może osiągnąć dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu do zarządzania marką. W...

Przyjęcie filozofii eksperymentów
W jaki sposób firmy mogą zmaksymalizować swoje inwestycje i w pełni wykorzystać zasoby, które już...

Playbook danych zerowej strony 2022
Jesteśmy w trakcie wielkiego przepływu dla marketerów. Google i inne przeglądarki Behemoth w końcu...

HomeOffice 2020: Vorteile und herausforderungen
Remote-Arbeit Ist Mittlerweile w Vielen Unternehmenfester bestandteil des geschäftsalltags. Ziel Dies...

Playbook bezgłowych handlu 2022
Czy nowoczesny handel bezgłowy jest dla Ciebie odpowiedni? Oczywiście nowoczesny handel bezgłowy nie...

Budowanie solidnej zdolności eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.