Relacjami z klientami

3 sposoby, w jakie połączenia emocjonalne mogą zasilać CX
Kiedy personalizacja nie opłaca się, a dane nie pomagają podejmować solidnych decyzji, nadszedł...

Podręcznik marketera relacji do planowania wakacyjnego 2022
Slunie Twoje wysiłki marketingowe w 2022 r Nadchodzą letnie wakacje! Nadal możesz nosić warstwy i...

Kompleksowa pomoc w realizacji obsługi klienta
Klienci wybierają, gdzie mieć doświadczenia z Twoją marką. A kiedy to robią, oczekują, że zostaną...

Prowadzenie radykalnych innowacji w zakresie obsługi klienta
Jak może pomóc obsłudze klienta dostosować się do zmieniających się wymagań w nieprzewidywalnym...

ZarzÄ…dzanie zasobami cyfrowymi vs. Dropbox, Box i Wetransfer
Organizacje rzadko działają w sposób, w jaki rozwiązania jednorazowe mogą się w pełni pomieścić,...

Droga do udanego spełnienia w sklepie
Oczekiwania klientów dotyczące połączonej marki są wyższe niż kiedykolwiek. To wywiera większą...

Fundament przyszłego handlu
Klienci wchodzący do sklepów handlują transakcjami w celu uzyskania inspiracji i doświadczeń - wygoda...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.