Relacjami z klientami

Nowoczesne zatrzymanie klientów: co musisz wiedzieć
W końcu jest odnowiony i dawno spóźniony, skupienie się na retencji. Firmy odczuwają sukces poprzez...

Przeprojektowanie obsługi klienta w Internecie rzeczy
Frost i Sullivan przeprowadzili niedawno badanie prawie 500 menedżerów ds. Klienta starszych (CX) w...

2023 Trendy cyfrowe
Po dwóch latach sejsmicznej zmiany behawioralnej znajdujemy się w nowym świecie nieograniczonych możliwości,...

E-Signaturen 2020: Nutzungsszenarien und Chancen
Elektronische Signaturen Sind Mittlerweile Mainstream. Recherchen im Rahmen umiera Berichts Haben Ergeben,...

Czas na konsolidację, nie komplikując
Dlaczego firmy konsolidują korzystanie z jednego rozwiązania wsparcia zarówno dla klientów, jak i...

Transformacja cyfrowa dzisiaj
Coraz więcej kupujących szuka wrażeń cyfrowych, które nie tylko poprawia wyzwania, takie jak czas...

Przyjęcie filozofii eksperymentów
W jaki sposób firmy mogą zmaksymalizować swoje inwestycje i w pełni wykorzystać zasoby, które już...

Zarządzanie zasobami cyfrowymi vs. Dropbox, Box i Wetransfer
Organizacje rzadko działają w sposób, w jaki rozwiązania jednorazowe mogą się w pełni pomieścić,...

Walki 50 na wynos: marketingowy marketing
Jako marketerzy zawsze mamy zbyt wiele do zrobienia i za mało czasu. Seria Insight50 została zaprojektowana,...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.