Relacjami z klientami

7 powodów, dla których należy rozszerzyć użycie e-sygnatury
7 powodów, dla których należy rozszerzyć użycie e-sygnatury W ciągu ostatnich dwóch lat eksplodowało...

Budowanie solidnej zdolności eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...

Najlepszy w klasie marketing e-mailowy
Interakcje między konsumentami i markami coraz częściej odtwarzają wiele różnych punktów kontaktowych,...

Przewodnik dla poczÄ…tkujÄ…cych po dynamicznym zarzÄ…dzaniu sprawami
Co to jest dynamiczne zarządzanie sprawami? Kto go używa i jak może pomóc Ci przygotować się na...

Ostateczny przewodnik o prowadzeniu punktacji
Dlaczego miałbym czytać ostateczny przewodnik o prowadzeniu punktacji? Ocena punktacji zapewnia sprzedaż...

Prowadzenie radykalnych innowacji w zakresie obsługi klienta
Jak może pomóc obsłudze klienta dostosować się do zmieniających się wymagań w nieprzewidywalnym...

Zdalne działanie 2020: zalety i wyzwania
Praca zdalna jest obecnie powszechnie rozpoznawana w ramach sposobu działania firm. Według raportu...

Czas na konsolidacjÄ™, nie komplikujÄ…c
Dlaczego firmy konsolidują korzystanie z jednego rozwiązania wsparcia zarówno dla klientów, jak i...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.