Relacjami z klientami

Kultywowanie przyszłościowej strategii podróży klientów
Kiedy pandemia zmusiła pozornie z dnia na dzień exodus od osobistego do online, konsumenci i firmy...

Signatury elektroniczne 2020: przypadki użycia i możliwości
Podpisy elektroniczne stały się głównym nurtem. Badania tego raportu wykazały, że większość...

Omnichannel nie jest już opcjonalny
Raport Aberdeen z 2017 r. Na temat Contact Center i Trendy Doświadczenia Klienta stwierdza, że ​​firmy...

Wartość marketingowa automatyzacji marketingu
Sześć sposobów, w jaki automatyzacja marketingowa pomaga udowodnić wartość i zwiększyć sukces. Jako...

Zeven Digitale Best Practices Voor Juridische Professionals
Brande-Experts VoorSpellen data suksvolle ondernemingen binnenkort alle transakcje 100% digitaal verwerken....

Podręcznik porównywania oprogramowania do zarządzania marką
Zobacz, co Twoja marka może osiągnąć dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu do zarządzania marką. W...

Forrester: Digital Ups the Stakes for B2B Sprzedaż
Prawie cztery lata po prognozowaniu, że 1 milion sprzedawców B2B zostanie wysiedlonych do 2020 r.,...

5 trendów technologicznych na nowo definiują wrażenia klienta
Poprosiliśmy analityków i liderów branży, jakie trendy zaangażowania klientów są kluczowe w 2017...

Przewodnik marketera po budowie lojalności
Konsumenci mają dziś większy wybór niż kiedykolwiek. Często wymaga lepszego wrażenia online, kuszącej...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.