Technologia marketingowa

Zwycięstwo ze słowami w handlu detalicznym: w jaki sposób CMOS może używać sztucznej inteligencji do rozwijania wysokiej wydajności, opartej na danych kreatywności marketingowej, która rozwija firmę
Opracowanie lepszej kreatywności marketingowej w oparciu o spostrzeżenia inspirowane danymi może podwoić...

5 trudnych prawd dla marketerów prowadzących doświadczenie cyfrowe
Twoja wizja cyfrowa nie jest gwarantowaną rzeczywistością. Dzisiaj oczekuje się, że starsi marketerzy...

ON24 Webinar Benchmarks Raport: Canada Edition
Jak pięć wiodących kanadyjskich firm angażuje publiczność w świat pracy z domu. Zagrożenie Covid-19...

Le Guide de l'Emer Informatique en ia et gestion de contenu
N'ayant de cesse de se démarquer de leurs concurrentes, les Marques sont de plus en plus nombreuses...

Forrester: Digital Ups the Stakes for B2B Sprzedaż
Prawie cztery lata po prognozowaniu, że 1 milion sprzedawców B2B zostanie wysiedlonych do 2020 r.,...

Zdobądź najlepiej ze swojego CRM
W ostatniej dekadzie adopcja platformy relacji z klientami (CRM) gwałtownie wzrosła, aby sprostać...

Ostateczny przewodnik po automatyzacji marketingu
Każda firma ma jedną wspólną cechę: chęć osiągnięcia wyższych przychodów i szybszego wzrostu....

Progresywny podkład aplikacji internetowej do modernizacji kupców
Wraz z pojawieniem się smartfonów nowej generacji i urządzeń przenośnych pod koniec 2000 roku e-commerce...

Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Dzisiejsze cyfrowe płynne klienci mają wysokie oczekiwania i są najmniej lojalni ze wszystkich grup....

Jak ułatwić proces rejestracji cyfrowej dla klientów i zespołu
Dzięki odpowiedniej technologii i narzędzi możesz zrobić to, czego konkurenci nie robią, aby proces...

2022 Globalny przegląd zaangażowania klientów
Konsumenci oczekują, że spersonalizowana komunikacja w czasie rzeczywistym, płynnie choreografowana...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.