Technologia marketingowa

Skok do przedsiębiorstwa cyfrowego
Wraz z pojawieniem się nowej dekady pojawił się ostateczny katalizator epoki cyfrowej. Ale w jaki...

Ramy strategii CIO dla przełomowej transformacji
Jest to oficjalna dokumentacja IDG w imieniu Adobe. Dzisiaj nie wiemy, w jaki sposób wrócimy do naszych...

3 sposoby, w jakie połączenia emocjonalne mogą zasilać CX
Kiedy personalizacja nie opłaca się, a dane nie pomagają podejmować solidnych decyzji, nadszedł...

Stwórz empatię, a nie treść
Jeśli Twoja strategia treści nie jest tak skuteczna, jak chcesz, możesz skorzystać ze zmiany podejścia. Sukces...

The North Star Playbook
North Star Framework jest modelem zarzÄ…dzania produktami poprzez identyfikacjÄ™ pojedynczej, kluczowej...

Siedem kroków do płynnego zarządzania pracą marketingową
Dzięki naszym doświadczeniu z najlepszymi markami na świecie odkryliśmy, że najbardziej udane organizacje...

Przewodnik innowatora po cyfrowym centrum kontaktowym
Jak zajmujesz się rewolucją obsługi klienta? Ewoluujące oczekiwania klientów kształtują nowe potrzeby...

2020 Digital Experiences Raport roczny
2020 był rok, w którym doświadczenia cyfrowe, z perspektywy produkcji i konsumpcji, zostały wprowadzone...

2022 State of Customer Experience Technology
Liderzy biznesu i technologii w firmach dużych i małych, w wielu branżach, zidentyfikowali satysfakcję...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.