Technologia marketingowa

2022 Trendy cyfrowe: Usługi finansowe w centrum uwagi
Raport o trendach cyfrowych 2022 - Financial Services in Focus bada szeroki zakres trendów wpływających...

Creator Marketing: następna era wpływowych
Przemysł reklamowy się zmienia. Prywatność jest coraz większym tematem, z wycofaniem się z plików...

Praca na nowo - nowe imperatywy dla przyszłości pracy
Po jednym z najtrudniejszych lat historii biznesu pandemia zmusiła każdą firmę do przyspieszenia...

Jak zabezpieczyć swoją firmę w chmurze treści
Nadzieja nie jest strategią: zabezpiecz swoją firmę w chmurze treści Wygląda na to, że co tydzień...

Osiem najlepszych praktyk cyfrowych dla specjalistów ds. Zamówień
Eksperci branżowi przewidują, że odnoszące sukcesy firmy wkrótce staną się w 100% cyfrowe dla...

Jak zintegrować DocuSign
Płynna integracja jest kluczem do sukcesu każdego projektu transformacji cyfrowej. Wiele organizacji...

5 trudnych prawd dla marketerów prowadzących doświadczenie cyfrowe
Twoja wizja cyfrowa nie jest gwarantowaną rzeczywistością. Dzisiaj oczekuje się, że starsi marketerzy...

Stan transformacji centrum kontaktowego w nowym świecie cyfrowym
Skutki pandemii znacznie przyspieszyły tempo zmian w ośrodkach kontaktowych i nie ma wracania do tego,...

Zmień sposób pracy. Przekształć swój biznes
Pod silnym wpływem pandemii, dzisiejsze środowiska pracy są płynne i hybrydowe, z pracownikami pod...

Racjonalizuj, aby zmodernizować swój stos Martech
Przedsiębiorstwa w branży zaawansowanych technologii nadal priorytetowo traktują udział w rynku,...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.