Technologia marketingowa
Prowadzenie radykalnych innowacji w zakresie obsługi klienta
Jak może pomóc obsłudze klienta dostosować się do zmieniających się wymagań w nieprzewidywalnym...
7 powodów, dla których należy rozszerzyć użycie e-sygnatury
7 powodów, dla których należy rozszerzyć użycie e-sygnatury W ciągu ostatnich dwóch lat eksplodowało...
2022 State of Customer Experience Technology
Liderzy biznesu i technologii w firmach dużych i małych, w wielu branżach, zidentyfikowali satysfakcję...
Raportowanie Å‚atwe: 3 kroki do silniejszej strategii KPI
Czy tonisz w bezsensownych wskaźnikach? Tworzenie mądrzejszych raportów i śledzenie KPI jest koniecznością,...
Stan transformacji centrum kontaktowego w nowym świecie cyfrowym
Skutki pandemii znacznie przyspieszyły tempo zmian w ośrodkach kontaktowych i nie ma wracania do tego,...
Ostateczny przewodnik po zarzÄ…dzaniu aktywami cyfrowym
Wszyscy zamieszkujemy świat cyfrowego chaosu, w którym zapotrzebowanie na zwinny marketing zaowocował...
5 Kierownicy umiejętności muszą prowadzić w następnej normie
Wraz ze szybkim zmieniającym się krajobrazem pracy wyzwania będą wymagały unikalnych rozwiązań....
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.