Technologia marketingowa

Dlaczego warto wybrać Docusign Esignature
Signatury elektroniczne tworzą bezpieczne i przyjazne dla klienta wrażenia, są prawnie rozpoznawane...

Rola CIO w świecie, w którym rządzi doświadczenie
W ostatnich latach rola CIO ewoluowała, aby spełnić szerszy zestaw obowiązków i aspiracji. Pandemia...

Zapewnij indywidualne doświadczenia, aby osiągnąć niesamowite wyniki
Wymagamy tego we wszystkich aspektach naszego codziennego życia. Gdziekolwiek wchodzimy w interakcje...

Jak firmy napędzają cyfrowe zaangażowanie w światowym świecie
Zagrożenie Covid-19 spowodowało, że firmy szybko przełączyły się w pracę zdalną, a prawie każdy,...

Zaskakująca moc eksperymentów online
W szybko poruszającym się cyfrowym świecie nawet eksperci mają trudności z oceną nowych pomysłów....

5 trudnych prawd dla marketerów prowadzących doświadczenie cyfrowe
Twoja wizja cyfrowa nie jest gwarantowaną rzeczywistością. Dzisiaj oczekuje się, że starsi marketerzy...

Przewodnik marketera po przejściu z zwinnością
O przewodniku Tak szybko i zwinne, że nie wydaje się, aby zarządzanie pracą. Nie ma nic bardziej...

2022 State of Customer Experience Technology
Liderzy biznesu i technologii w firmach dużych i małych, w wielu branżach, zidentyfikowali satysfakcję...

3 podróże klientów, aby dotrzeć poza silosy biznesowe
W marketingu jest nowy paradoks. Prezentujemy wizję, w jaki sposób liderzy marketingu mogą zrównoważyć...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.