Analityka marketingowa
Czas na konsolidacjÄ™, nie komplikujÄ…c
Dlaczego firmy konsolidują korzystanie z jednego rozwiązania wsparcia zarówno dla klientów, jak i...
Prowadzenie doświadczeń klientów z wpływem
Klienci: Aby ich zachwycić, musisz ich głęboko poznać. Bądź brutalnie szczery, ile naprawdę wiesz...
Najlepszy w klasie marketing e-mailowy
Interakcje między konsumentami i markami coraz częściej odtwarzają wiele różnych punktów kontaktowych,...
Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Dzisiejsze cyfrowe płynne klienci mają wysokie oczekiwania i są najmniej lojalni ze wszystkich grup....
Platformy zaangażowania klientów: przewodnik kupującego
Oczekiwania klientów dramatycznie wzrosły w ciągu ostatniej dekady. Klienci oczekują teraz, że marki...
Zaskakująca moc eksperymentów online
W szybko poruszającym się cyfrowym świecie nawet eksperci mają trudności z oceną nowych pomysłów....
Budowanie solidnej zdolności eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...
Master Omnichannel Management
Doświadczenia muszą być tam, gdzie są Twoi klienci. I każdy musi połączyć się z ostatnią w...
Przypadek dotyczący centrum treści marketingowych
Przekształcanie marketingu cyfrowego Twoi klienci oczekują niezapomnianych chwil w każdym punkcie...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.