Analityka marketingowa

Przeprojektowanie obsługi klienta w Internecie rzeczy
Frost i Sullivan przeprowadzili niedawno badanie prawie 500 menedżerów ds. Klienta starszych (CX) w...

Ostateczny przewodnik po marketingu rurociągów
Marketerzy od dziesięcioleci prowadzą leady (proces tworzenia nowych kontaktów). Według Google Ngram...

2021 Globalny przegląd zaangażowania klientów
Przeanalizowaliśmy dane z trzech różnych źródeł, aby stworzyć pierwszy globalny przegląd zaangażowania...

Jak przyspieszyć genialne cyfrowe doświadczenia z niskim kodem
W wielu branżach bardziej zwinni konkurenci szukają pięt gigantów przedsiębiorstw. Pole bitwy to...

Wprowadzanie zamówienia do procesów operacyjnych marketingowych
Pop quiz: Jakie zadanie powinno się najpierw rozwiązać? Czy powinieneś ukończyć oznaczony „Due...

Przyjęcie filozofii eksperymentów
W jaki sposób firmy mogą zmaksymalizować swoje inwestycje i w pełni wykorzystać zasoby, które już...

Prouvez Votre Valeur Marketing
Dans un univers cyfrowe où chaque campagne et exrience klient Peuvent Faire l'Objet d'In uivi, il est...

Ostateczny przewodnik po marketingu opartym na koncie
To ekscytujący czas dla marketerów. W erze transformacji cyfrowej - gdzie wszyscy i wszystko jest połączeni...

Build vs. Kup: Wdrożenie odpowiedniego rozwiązania eksperymentów
Aby budować i dostarczać produkty, które kochają klienci, zespoły produktów w wiodących przedsiębiorstwach,...

Dostarczanie spersonalizowanych treści na manekiny
Rok 2020 r. Świat żyjący przez pandemię. Z pewnymi wyjątkami, takimi jak heroiczni respondenci,...

Tworzenie kultury eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...

W jaki sposób marketing i sprzedaż mogą się dostosować w 2021 roku
Marketing cyfrowy - i jego znaczenie w napędzaniu przychodów - rzadko był ważniejszy dla organizacji...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.