Analityka marketingowa

2022 Trendy cyfrowe: Usługi finansowe w centrum uwagi
Raport o trendach cyfrowych 2022 - Financial Services in Focus bada szeroki zakres trendów wpływających...

Co robią najwyższej klasy marketerzy B2B inaczej
Marketing stał się złym słowem. Publiczność jest zmęczona niekończącym się spamem, połączeniami...

7 powodów, dla których należy rozszerzyć użycie e-sygnatury
7 powodów, dla których należy rozszerzyć użycie e-sygnatury W ciągu ostatnich dwóch lat eksplodowało...

Nowoczesne zatrzymanie klientów: co musisz wiedzieć
W końcu jest odnowiony i dawno spóźniony, skupienie się na retencji. Firmy odczuwają sukces poprzez...

Umieszczenie marketingu przychodów w praktyce
Nawet gdy marketing B2B przeniósł się z głównie analogowych na głównie cyfrowy w ciągu ostatniej...

5 trendów technologicznych na nowo definiują wrażenia klienta
Poprosiliśmy analityków i liderów branży, jakie trendy zaangażowania klientów są kluczowe w 2017...

CPQ dla manekinów
Odkryj zmieniające grę zalety CPQ. Czym dokładnie jest oprogramowanie CPQ? A w jaki sposób przekłada...

Omnichannel lojalność
Choć tak samo serdeczne temat, poruszanie się po świecie technologii lojalnościowej może być prawdziwym...

Najlepsze narzędzia do korzystania z Salesforce
Salesforce to platforma zarządzania relacjami z klientami (CRM) w chmurze, oferującej firmom jeden...

ON24 Webinar Benchmarks Raport 2021
Seminaria internetowe są jednym z najpotężniejszych narzędzi do tworzenia angażujących wrażeń...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.