Analityka marketingowa

Playbook danych zerowej strony 2022
Jesteśmy w trakcie wielkiego przepływu dla marketerów. Google i inne przeglądarki Behemoth w końcu...

Jak przyspieszyć genialne cyfrowe doświadczenia z niskim kodem
W wielu branżach bardziej zwinni konkurenci szukają pięt gigantów przedsiębiorstw. Pole bitwy to...

E-Signaturen 2020: Nutzungsszenarien und Chancen
Elektronische Signaturen Sind Mittlerweile Mainstream. Recherchen im Rahmen umiera Berichts Haben Ergeben,...

Zautomatyzuj wydajność dzięki automatyzacji marketingu
Automatyzacja marketingowa stała się obowiązkową dla nowoczesnych zespołów marketingowych. A jako...

Przewodnik B2B Marketer o optymalizacji obsługi klienta
Wypróbowanie nowych podejść sprawia, że ​​bycie marketerem jest ekscytujące. Nawet w obliczu...

Droga do udanego spełnienia w sklepie
Oczekiwania klientów dotyczące połączonej marki są wyższe niż kiedykolwiek. To wywiera większą...

3 interesariuszy Twoja transformacja obsługi klienta musi służyć
Jak możesz nadal ulepszyć, pomimo nieoczekiwanych wyzwań? Uświadomienie sobie transformacji obsługi...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.