Analityka marketingowa

Pomyśl poza tradycyjnym CRM, aby podnieść obsługę klienta
Jedną z twoich największych możliwości zapewnienia doskonałej wrażeń jest obsługa klienta, a...

Transformacja cyfrowa dzisiaj
Coraz więcej kupujących szuka wrażeń cyfrowych, które nie tylko poprawia wyzwania, takie jak czas...

Przyjęcie filozofii eksperymentów
W jaki sposób firmy mogą zmaksymalizować swoje inwestycje i w pełni wykorzystać zasoby, które już...

5 zniechęcające luki w sprzedaży i marketingu oraz jak je pokonać
Dowiedz się o pięciu lukach, które mogą kosztować czas, klientów i zysk w tym cyfrowym e-boonie....

Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
Dzisiejsi marketerzy cyfrowi chcą angażować klientów w oferty oparte na głębokich profilach klientów,...

Ostateczny przewodnik po zarzÄ…dzaniu aktywami cyfrowym
Wszyscy zamieszkujemy świat cyfrowego chaosu, w którym zapotrzebowanie na zwinny marketing zaowocował...

Zautomatyzuj wydajność dzięki automatyzacji marketingu
Automatyzacja marketingowa stała się obowiązkową dla nowoczesnych zespołów marketingowych. A jako...

7 powodów, dla których należy rozszerzyć użycie e-sygnatury
7 powodów, dla których należy rozszerzyć użycie e-sygnatury W ciągu ostatnich dwóch lat eksplodowało...

Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Dzisiejsze cyfrowe płynne klienci mają wysokie oczekiwania i są najmniej lojalni ze wszystkich grup....

Przewodnik marketera po budowie lojalności
Konsumenci mają dziś większy wybór niż kiedykolwiek. Często wymaga lepszego wrażenia online, kuszącej...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.