Analityka marketingowa

Jak przyspieszyć genialne cyfrowe doświadczenia z niskim kodem
W wielu branżach bardziej zwinni konkurenci szukają pięt gigantów przedsiębiorstw. Pole bitwy to...

De Opkomst van Moderne Systems of Umaging
DANKZIJ DIGITALE Transformatie Kunnen Bedrijven Sneller en Gemakkelijker Zakendoen. Bedrijven Hebben...

3 sposoby, w jakie połączenia emocjonalne mogą zasilać CX
Kiedy personalizacja nie opłaca się, a dane nie pomagają podejmować solidnych decyzji, nadszedł...

Wprowadzanie zamówienia do procesów operacyjnych marketingowych
Pop quiz: Jakie zadanie powinno się najpierw rozwiązać? Czy powinieneś ukończyć oznaczony „Due...

Master Omnichannel Management
Doświadczenia muszą być tam, gdzie są Twoi klienci. I każdy musi połączyć się z ostatnią w...

Walki 50 na wynos: marketingowy marketing
Jako marketerzy zawsze mamy zbyt wiele do zrobienia i za mało czasu. Seria Insight50 została zaprojektowana,...

Ostateczny przewodnik po marketingu rurociągów
Marketerzy od dziesięcioleci prowadzą leady (proces tworzenia nowych kontaktów). Według Google Ngram...

Przyszłość twórczych doświadczeń
O raporcie Twórcze przeszkody i możliwości w rozwijającym się miejscu pracy. Zbadaliśmy 400 kreatywnych...

Nowoczesne zatrzymanie klientów: co musisz wiedzieć
W końcu jest odnowiony i dawno spóźniony, skupienie się na retencji. Firmy odczuwają sukces poprzez...

Jak zbudować silnik dochodów dla cyfrowego świata
Ponieważ zdarzenia osobiste zajmują miejsce w doświadczeniach cyfrowych, a firmy chcą utrzymać impet...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.