Analityka klientów

Pomyśl poza tradycyjnym CRM, aby podnieść obsługę klienta
Jedną z twoich największych możliwości zapewnienia doskonałej wrażeń jest obsługa klienta, a...

Zwiększ swoją personalizację
Czego chcą - gdzie i kiedy tego chcą. Tego oczekują klienci. Ogromne ilości danych klientów, brak...

Omnichannel nie jest już opcjonalny
Raport Aberdeen z 2017 r. Na temat Contact Center i Trendy Doświadczenia Klienta stwierdza, że firmy...

Co robią najwyższej klasy marketerzy B2B inaczej
Marketing stał się złym słowem. Publiczność jest zmęczona niekończącym się spamem, połączeniami...

Prowadzenie doświadczeń klientów z wpływem
Klienci: Aby ich zachwycić, musisz ich głęboko poznać. Bądź brutalnie szczery, ile naprawdę wiesz...

Wartość marketingowa automatyzacji marketingu
Sześć sposobów, w jaki automatyzacja marketingowa pomaga udowodnić wartość i zwiększyć sukces. Jako...

Kompleksowa pomoc w realizacji obsługi klienta
Klienci wybierają, gdzie mieć doświadczenia z Twoją marką. A kiedy to robią, oczekują, że zostaną...

Prouvez Votre Valeur Marketing
Dans un univers cyfrowe où chaque campagne et exrience klient Peuvent Faire l'Objet d'In uivi, il est...

BI i Data Trends 2021: Świetny przełącznik cyfrowy
Jak Twoja firma może zareagować na bardziej destrukcyjny świat? Zdobywając elastyczność, zwinność...

Droga do udanego spełnienia w sklepie
Oczekiwania klientów dotyczące połączonej marki są wyższe niż kiedykolwiek. To wywiera większą...

Raport o stanie obsługi klienta 2017 2017
Klienci oczekują więcej od marek, jeśli chodzi o wygodę, czasy rozdzielczości i wiedzę specjalistyczną...

Signatury elektroniczne 2020: przypadki użycia i możliwości
Podpisy elektroniczne stały się głównym nurtem. Badania tego raportu wykazały, że większość...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.