Analityka klientów
Master Omnichannel Management
Doświadczenia muszą być tam, gdzie są Twoi klienci. I każdy musi połączyć się z ostatnią w...
Raport o stanie obsługi klienta 2017 2017
Klienci oczekują więcej od marek, jeśli chodzi o wygodę, czasy rozdzielczości i wiedzę specjalistyczną...
Zrozumienie wartości biznesowej platformy e -commerce
5 sposobów, w jakie wysokiej jakości platforma e-commerce może zwiększyć ROI. Musisz dokładnie...
Ostateczny przewodnik o prowadzeniu punktacji
Dlaczego miałbym czytać ostateczny przewodnik o prowadzeniu punktacji? Ocena punktacji zapewnia sprzedaż...
2021 Trendy cyfrowe: usługi finansowe i ubezpieczenie
Podczas pandemii Coronawirusa sektor usług finansowych stał się czymś w rodzaju dodatkowej usługi...
5 zniechęcające luki w sprzedaży i marketingu oraz jak je pokonać
Dowiedz się o pięciu lukach, które mogą kosztować czas, klientów i zysk w tym cyfrowym e-boonie....
Udowodnij, że wartość marketingu
W cyfrowym świecie, w którym można śledzić każdą kampanię i obsługę klienta, konieczne jest,...
Czy Twoje doświadczenie klienta ma wpływ? Albo nie?
Obecnie większość organizacji ma strategię obsługi klienta (96%), ale ostatnie badania Avanade pokazują,...
Przewodnik po rejestracji seminariów internetowych
Prowadzenie rejestracji i frekwencji webinaru jest ważną walką dla większości firm. Podczas gdy...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.