Analityka klientów
Udowodnij, że wartość marketingu
W cyfrowym świecie, w którym można śledzić każdą kampanię i obsługę klienta, konieczne jest,...
Pomyśl poza tradycyjnym CRM, aby podnieść obsługę klienta
Jedną z twoich największych możliwości zapewnienia doskonałej wrażeń jest obsługa klienta, a...
17 Formas de Realizar Los Proyectos de Marketing
¿Qué IMPIDE LOS Equipos de Marketing Tener éxito? ¿Por qué algunos directores de marketing parecen...
BI i Data Trends 2021: Świetny przełącznik cyfrowy
Jak Twoja firma może zareagować na bardziej destrukcyjny świat? Zdobywając elastyczność, zwinność...
Zdalne działanie 2020: zalety i wyzwania
Praca zdalna jest obecnie powszechnie rozpoznawana w ramach sposobu działania firm. Według raportu...
Microsoft przedstawia strategię CRM LinkedIn
Masz odważne ambicje dla swojego zespołu sprzedaży. Chcesz - i potrzebować produktywności. Ale sukces...
Zrozumienie wartości biznesowej platformy e -commerce
5 sposobów, w jakie wysokiej jakości platforma e-commerce może zwiększyć ROI. Musisz dokładnie...
Master Omnichannel Management
Doświadczenia muszą być tam, gdzie są Twoi klienci. I każdy musi połączyć się z ostatnią w...
Parz wyceny: przemyślenie podróży cenowej
Dlaczego wszystko, co myślałeś, że wiedziałeś o opracowaniu zdolności cenowej, jest teraz przestarzałe Podejście...
Badanie globalnych trendów
Digital Experience Personalizacja jest głównym priorytetem dla globalnych liderów biznesu i rosną...
Tworzenie kultury eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.