Analityka klientów

Droga do udanego spełnienia w sklepie
Oczekiwania klientów dotyczące połączonej marki są wyższe niż kiedykolwiek. To wywiera większą...

Prowadzenie doświadczeń klientów z wpływem
Klienci: Aby ich zachwycić, musisz ich głęboko poznać. Bądź brutalnie szczery, ile naprawdę wiesz...

Parz wyceny: przemyślenie podróży cenowej
Dlaczego wszystko, co myślałeś, że wiedziałeś o opracowaniu zdolności cenowej, jest teraz przestarzałe Podejście...

Zdalne działanie 2020: zalety i wyzwania
Praca zdalna jest obecnie powszechnie rozpoznawana w ramach sposobu działania firm. Według raportu...

Omnichannel nie jest już opcjonalny
Raport Aberdeen z 2017 r. Na temat Contact Center i Trendy Doświadczenia Klienta stwierdza, że firmy...

Zrozumienie wartości biznesowej platformy e -commerce
5 sposobów, w jakie wysokiej jakości platforma e-commerce może zwiększyć ROI. Musisz dokładnie...

Podręcznik porównywania oprogramowania do zarządzania marką
Zobacz, co Twoja marka może osiągnąć dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu do zarządzania marką. W...

Forrester: Digital Ups the Stakes for B2B Sprzedaż
Prawie cztery lata po prognozowaniu, że 1 milion sprzedawców B2B zostanie wysiedlonych do 2020 r.,...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.