Skip to content Skip to footer

Ostateczny przewodnik o prowadzeniu punktacji

Opublikowany przez: Marketo

Dlaczego miałbym czytać ostateczny przewodnik o prowadzeniu punktacji?
Ocena punktacji zapewnia sprzedaż bardziej wykwalifikowanych potencjalnych klientów, co daje Twojej organizacji lepszy sposób na wykorzystanie zasobów ludzkich o wysokiej wartości. To świetny sposób na poprawę współczynników konwersji zespołu sprzedaży i zwiększenie przychodów.
Ten przewodnik pomoże firmom zrozumieć, dlaczego, w jaki sposób i kiedy wdrożyć ocenę ołowiu i poprawić realizację za pomocą najlepszych praktyk i łatwych w użyciu arkuszy. Dzięki punktowi ołowiu możesz określić obecny poziom zainteresowania potencjalnego klienta i wykorzystać te informacje, aby zwiększyć ostrzejsze zaangażowanie i przyspieszyć cykl sprzedaży, przesuwając potencjalnego momentu, gdy po raz pierwszy podniosą rękę.
Niezależnie od tego, czy jesteś wiodącym punktem punktacji, czy po prostu zaczynasz, te taktyki punktowe, studia przypadków i wskazówki dotyczące pomiaru zmienią twoje praktyki.

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się Marketo kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Marketo strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
język: ENG
Typ: Whitepaper Długość: 51 stron

Więcej zasobów z Marketo