B2B
Analityka produktów dla manekinów
Amplitude współpracowało z Wiley Books, aby stworzyć łatwe do zrozumienia zasoby na korzystanie...
Budowanie solidnej zdolności eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...
Stwórz empatię, a nie treść
Jeśli Twoja strategia treści nie jest tak skuteczna, jak chcesz, możesz skorzystać ze zmiany podejścia. Sukces...
Treść dla wszystkich, wszędzie, gdzie idą
Twoi klienci prowadzą zajęte życie. Zawsze w ruchu, ciągle zmieniają urządzenia i kanały, aby...
Opłaca się iść bez papieru
Firmy każdej wielkości obejmują bardziej skuteczny, bez papieru sposobu pracy. Od umów sprzedaży,...
Przewodnik marketera po obsłudze klienta
Dostarczanie odpowiednich, terminowych, spersonalizowanych doświadczeń klientów nie jest już tylko...
Trzy kluczowe strategie sukcesu w zakresie doświadczenia klienta
Uzyskaj klientów na banku z bezproblemową współpracą. Nie można przecenić znaczenia bezproblemowej...
Przewodnik marketingu marketingu B2B po marketingu
Jako marketerzy możemy być wybredną grupą. Starając się postawić naszą najlepszą stopę do przodu,...
Doświadczenia cyfrowe 2020
2020 był rok, w którym doświadczenia cyfrowe, z perspektywy produkcji i konsumpcji, zostały wprowadzone...
Wygranie wyścigu, aby Go Digital w B2B
Digital to nowy wyróżnik. Zmieniające się preferencje kupującego, stale rosnące zagrożenia konkurencyjne...
Łączenie online i offline: instrukcja obsługi marketera
Oto jak marketerzy mogą łączyć się z klientami i potencjalnymi klientami, gdziekolwiek są, za pomocą...
Wykorzystanie siły współpracy
Przełom w technologii współpracy pomagają firmom każdej wielkości w zwiększaniu zaangażowania...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.