Celowanie
Omnichannel lojalność
Choć tak samo serdeczne temat, poruszanie się po świecie technologii lojalnościowej może być prawdziwym...
Raport o stanie obsługi klienta 2017 2017
Klienci oczekują więcej od marek, jeśli chodzi o wygodę, czasy rozdzielczości i wiedzę specjalistyczną...
Budowanie solidnej zdolności eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...
Nowoczesne zatrzymanie klientów: co musisz wiedzieć
W końcu jest odnowiony i dawno spóźniony, skupienie się na retencji. Firmy odczuwają sukces poprzez...
Parz wyceny: przemyślenie podróży cenowej
Dlaczego wszystko, co myślałeś, że wiedziałeś o opracowaniu zdolności cenowej, jest teraz przestarzałe Podejście...
De Opkomst van Moderne Systems of Umaging
DANKZIJ DIGITALE Transformatie Kunnen Bedrijven Sneller en Gemakkelijker Zakendoen. Bedrijven Hebben...
E-Signaturen 2020: Nutzungsszenarien und Chancen
Elektronische Signaturen Sind Mittlerweile Mainstream. Recherchen im Rahmen umiera Berichts Haben Ergeben,...
Treść na każdą chwilę
W tej części serii Expert Essential pokazujemy, w jaki sposób możesz zacząć dostarczać odpowiednią...
Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
Dzisiejsi marketerzy cyfrowi chcą angażować klientów w oferty oparte na głębokich profilach klientów,...
Prowadzenie doświadczeń klientów z wpływem
Klienci: Aby ich zachwycić, musisz ich głęboko poznać. Bądź brutalnie szczery, ile naprawdę wiesz...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.