Celowanie

Przewodnik marketingu marketingu B2B po marketingu
Jako marketerzy możemy być wybredną grupą. Starając się postawić naszą najlepszą stopę do przodu,...

Zdalne działanie 2020: zalety i wyzwania
Praca zdalna jest obecnie powszechnie rozpoznawana w ramach sposobu działania firm. Według raportu...

Raport o stanie obsługi klienta 2017 2017
Klienci oczekują więcej od marek, jeśli chodzi o wygodę, czasy rozdzielczości i wiedzę specjalistyczną...

Dostarczanie spersonalizowanych treści na manekiny
Rok 2020 r. Świat żyjący przez pandemię. Z pewnymi wyjątkami, takimi jak heroiczni respondenci,...

Ewolucja zestawu narzędzi marketera
Bardziej niż kiedykolwiek organizacje korporacyjne potrzebują 360 stopni widoku swoich klientów, aby...

2021 Trendy cyfrowe media, rozrywka i przemysł telekomunikacyjny
Raport Digital Trends 2021 wygląda zarówno na przeszłość, jak i przyszłość, przedstawiając dwie...

Omnichannel lojalność
Choć tak samo serdeczne temat, poruszanie się po świecie technologii lojalnościowej może być prawdziwym...

2020 Digital Experiences Raport roczny
2020 był rok, w którym doświadczenia cyfrowe, z perspektywy produkcji i konsumpcji, zostały wprowadzone...

Optymalizacja obsługi klienta za pomocą prezentacji płatności
Doświadczenie klienta to nie tylko modne hasło. To wyróżnik. Dzięki 2,041 miliardom cyfrowych globalnych...

Build vs. Kup: Wdrożenie odpowiedniego rozwiązania eksperymentów
Aby budować i dostarczać produkty, które kochają klienci, zespoły produktów w wiodących przedsiębiorstwach,...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.