Celowanie

Ostateczny przewodnik po wskaźnikach marketingowych i analiz
Metryki marketingowe i analityka - prawo - mogą być strategicznym czynnikiem zaufania, większym budżetem...

Czy Twoje doświadczenie klienta ma wpływ? Albo nie?
Obecnie większość organizacji ma strategię obsługi klienta (96%), ale ostatnie badania Avanade pokazują,...

15 nowych doświadczeń do wypróbowania teraz
Przejście na zakup cyfrowego, wraz z odpowiadającym wzrostem zaangażowania, oznacza, że ​​marketerzy...

5 trendów technologicznych na nowo definiują wrażenia klienta
Poprosiliśmy analityków i liderów branży, jakie trendy zaangażowania klientów są kluczowe w 2017...

Szósty roczny raport danych marketingowych B2B
Dane są najważniejsze dla wielu marketerów B2B. Ale czy mają odpowiednie dane do zwiększenia sukcesu? Przez...

Treść na każdą chwilę
W tej części serii Expert Essential pokazujemy, w jaki sposób możesz zacząć dostarczać odpowiednią...

Prouvez Votre Valeur Marketing
Dans un univers cyfrowe où chaque campagne et exrience klient Peuvent Faire l'Objet d'In uivi, il est...

Master Omnichannel Management
Doświadczenia muszą być tam, gdzie są Twoi klienci. I każdy musi połączyć się z ostatnią w...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.