Celowanie

Platformy zaangażowania klientów: przewodnik kupującego
Oczekiwania klientów dramatycznie wzrosły w ciągu ostatniej dekady. Klienci oczekują teraz, że marki...

Playbook danych zerowej strony 2022
Jesteśmy w trakcie wielkiego przepływu dla marketerów. Google i inne przeglądarki Behemoth w końcu...

Wprowadzanie zamówienia do procesów operacyjnych marketingowych
Pop quiz: Jakie zadanie powinno się najpierw rozwiązać? Czy powinieneś ukończyć oznaczony „Due...

Build vs. Kup: Wdrożenie odpowiedniego rozwiązania eksperymentów
Aby budować i dostarczać produkty, które kochają klienci, zespoły produktów w wiodących przedsiębiorstwach,...

Omnichannel nie jest już opcjonalny
Raport Aberdeen z 2017 r. Na temat Contact Center i Trendy Doświadczenia Klienta stwierdza, że firmy...

Zarządzanie zasobami cyfrowymi vs. Dropbox, Box i Wetransfer
Organizacje rzadko działają w sposób, w jaki rozwiązania jednorazowe mogą się w pełni pomieścić,...

Ewolucja zestawu narzędzi marketera
Bardziej niż kiedykolwiek organizacje korporacyjne potrzebują 360 stopni widoku swoich klientów, aby...

Zapewnij indywidualne doświadczenia, aby osiągnąć niesamowite wyniki
Wymagamy tego we wszystkich aspektach naszego codziennego życia. Gdziekolwiek wchodzimy w interakcje...

Treść na każdą chwilę
W tej części serii Expert Essential pokazujemy, w jaki sposób możesz zacząć dostarczać odpowiednią...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.