Strategia marketingowa
2020 Digital Experiences Raport roczny
2020 był rok, w którym doświadczenia cyfrowe, z perspektywy produkcji i konsumpcji, zostały wprowadzone...
Co robią najwyższej klasy marketerzy B2B inaczej
Marketing stał się złym słowem. Publiczność jest zmęczona niekończącym się spamem, połączeniami...
Przewodnik B2B Marketer o optymalizacji obsługi klienta
Wypróbowanie nowych podejść sprawia, że ​​bycie marketerem jest ekscytujące. Nawet w obliczu...
Nowoczesne zatrzymanie klientów: co musisz wiedzieć
W końcu jest odnowiony i dawno spóźniony, skupienie się na retencji. Firmy odczuwają sukces poprzez...
Kompleksowa pomoc w realizacji obsługi klienta
Klienci wybierają, gdzie mieć doświadczenia z Twoją marką. A kiedy to robią, oczekują, że zostaną...
De Opkomst van Moderne Systems of Umaging
DANKZIJ DIGITALE Transformatie Kunnen Bedrijven Sneller en Gemakkelijker Zakendoen. Bedrijven Hebben...
Przewodnik przetrwania recesji dla e -commerce: Jak poradzić sobie z nowymi paradygmatami zachowań klientów w środowisku o wysokiej inflacji i zmaksymalizować wzrost przychodów… szczupła droga
W latach 2020–2022 świat przeszedł przez poważne zamieszanie. Seria wydarzeń, które nastąpiły...
17 Formas de Realizar Los Proyectos de Marketing
¿Qué IMPIDE LOS Equipos de Marketing Tener éxito? ¿Por qué algunos directores de marketing parecen...
Build vs. Kup: Wdrożenie odpowiedniego rozwiązania eksperymentów
Aby budować i dostarczać produkty, które kochają klienci, zespoły produktów w wiodących przedsiębiorstwach,...
50 wyjątkowych doświadczeń cyfrowych
Dynamiczny, skalowalny i wciągający - ale już wiedziałeś o seminariach internetowych. Nie wiedziałeś,...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.