Współpraca

Powiadomienia push: czym one są, jak działają i dlaczego mają znaczenie
Mimo ponad dekady, push pozostaje innowacyjny i wszechstronny. Początkowo używane przez marki do współpracy...

Acht Digitale Best Practices Voor Inkoopprofessionals
Laat Niets aan het toeval nad Wanneer UW afdeling digitaal gaat. Brande-Experts VoorSpellen data suksvolle...

7 Miękkie umiejętności dla wybitnych agentów
Przeciętny menedżer kontaktów spędza 35% czasu na poszukiwaniu możliwości coachingu, ale tylko...

Treść dla wszystkich, wszędzie, gdzie idą
Twoi klienci prowadzą zajęte życie. Zawsze w ruchu, ciągle zmieniają urządzenia i kanały, aby...

Adobe Workfront rozwiązuje krytyczne wyzwania biznesowe
Dzisiejsza praca jest bardziej złożona, połączona i cyfrowa niż kiedykolwiek wcześniej. Zdalne...

Wykorzystanie siły współpracy
Przełom w technologii współpracy pomagają firmom każdej wielkości w zwiększaniu zaangażowania...

Całkowity wpływ ekonomiczny platformy wywiadu przychodów GONG
Gong zlecił Forrester Consulting w celu utworzenia całkowitego badania wpływu ekonomicznego w celu...

Parz wyceny: przemyślenie podróży cenowej
Dlaczego wszystko, co myślałeś, że wiedziałeś o opracowaniu zdolności cenowej, jest teraz przestarzałe Podejście...

Ostateczny przewodnik po przewodnictwie
Dzisiejsi kupujący angażują się z markami i firmami poprzez własne badania w wielu kanałach, na...

Przewodnik dla początkujących po dynamicznym zarządzaniu sprawami
Co to jest dynamiczne zarządzanie sprawami? Kto go używa i jak może pomóc Ci przygotować się na...

Mieszanie zwinnego i wodospadu
O przewodniku Twój przewodnik po mieszanej metodologii krajobrazu przepływu pracy. Niektóre zespoły...

Zapewnij indywidualne doświadczenia, aby osiągnąć niesamowite wyniki
Wymagamy tego we wszystkich aspektach naszego codziennego życia. Gdziekolwiek wchodzimy w interakcje...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.