Współpraca

2021 Trendy cyfrowe media, rozrywka i przemysł telekomunikacyjny
Raport Digital Trends 2021 wygląda zarówno na przeszłość, jak i przyszłość, przedstawiając dwie...

Przyszłość twórczych doświadczeń
O raporcie Twórcze przeszkody i możliwości w rozwijającym się miejscu pracy. Zbadaliśmy 400 kreatywnych...

Wygranie wyścigu, aby Go Digital w B2B
Digital to nowy wyróżnik. Zmieniające się preferencje kupującego, stale rosnące zagrożenia konkurencyjne...

Ponowne wynalezienie obsługi klienta
Worki z 2020 r. Stworzyły okazję dla zespołów obsługi klienta w celu przemyślenia świadczenia...

2021 Trendy cyfrowe: usługi finansowe i ubezpieczenie
Podczas pandemii Coronawirusa sektor usług finansowych stał się czymś w rodzaju dodatkowej usługi...

Zaskakująca moc eksperymentów online
W szybko poruszającym się cyfrowym świecie nawet eksperci mają trudności z oceną nowych pomysłów....

2021 Technologii
W świecie, w którym sukces komercyjny jest coraz bardziej definiowany przez jakość obsługi klienta...

Prowadzenie doświadczeń klientów z wpływem
Klienci: Aby ich zachwycić, musisz ich głęboko poznać. Bądź brutalnie szczery, ile naprawdę wiesz...

2022 State of Customer Experience Technology
Liderzy biznesu i technologii w firmach dużych i małych, w wielu branżach, zidentyfikowali satysfakcję...

Zmień sposób pracy. Przekształć swój biznes
Pod silnym wpływem pandemii, dzisiejsze środowiska pracy są płynne i hybrydowe, z pracownikami pod...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.