Pomiar

Jutoor's CMO: Generowanie zmian marketingu
O przewodniku Po najtrudniejszym okresie w historii biznesu, następna generacja CMO jest zdeterminowana,...

Ostateczny punkt odniesienia DMPS
Dzisiejsi najwyżsi marketerzy wiedzą, że solidne zrozumienie ich konsumentów jest podstawą sukcesu....

Czy Twoje doświadczenie klienta ma wpływ? Albo nie?
Obecnie większość organizacji ma strategię obsługi klienta (96%), ale ostatnie badania Avanade pokazują,...

Brakuje ci e -commerce?
5 powodów, dla których musisz teraz przejść do cyfrowego. Dlaczego? Wiele firm B2B ma postawę „jeśli...

15 pomysłów na zakotwiczenie podejścia marketingowego
Na dzisiejszym rynku klienci kontrolują podróż do zakupu - trend, który przyspieszył ze zwiększonym...

2021 Globalny przegląd zaangażowania klientów
Przeanalizowaliśmy dane z trzech różnych źródeł, aby stworzyć pierwszy globalny przegląd zaangażowania...

Ostateczny przewodnik po marketingu opartym na koncie
To ekscytujący czas dla marketerów. W erze transformacji cyfrowej - gdzie wszyscy i wszystko jest połączeni...

Przewodnik marketera po obsłudze klienta
Dostarczanie odpowiednich, terminowych, spersonalizowanych doświadczeń klientów nie jest już tylko...

Od offline do online (i większe zyski)
Jak wcześniej firmy offline kwitną po inwestycjach w e -commerce. Jeśli masz udaną organizację B2B,...

Książka pracy klientów
Największą historią biznesową ostatniego roku był wpływ Covid-19 na sposób, w jaki pracujemy i...

BiorÄ…c swoje osobiste wydarzenia cyfrowe
Jak każdy marketer może ci powiedzieć, niewiele rzeczy jest tak samo skutecznych w procesie sprzedaży,...

Wyszukiwanie, przewodnik społecznościowy i e -commerce
Aby naprawdę nawiązać kontakt z klientami, marki muszą bezproblemowo pracować w poszukiwaniu, społeczności...

Napędzaj przychody CPG poprzez digitalizowane zamówienie e-commerce B2B
E-commerce od 20 lat kształtuje trendy kupna. Co zaskakujące, globalny rynek e-commerce B2B (6,64 biliona...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.