Pomiar
Wygranie z doskonałymi doświadczeniami klientów
Dowiedz się, jak marki tworzą, optymalizują i dostarczają spersonalizowane doświadczenia na dużą...
Wyszukiwanie, przewodnik społecznościowy i e -commerce
Aby naprawdę nawiązać kontakt z klientami, marki muszą bezproblemowo pracować w poszukiwaniu, społeczności...
Ostateczny punkt odniesienia DMPS
Dzisiejsi najwyżsi marketerzy wiedzą, że solidne zrozumienie ich konsumentów jest podstawą sukcesu....
Raportowanie łatwe: 3 kroki do silniejszej strategii KPI
Czy tonisz w bezsensownych wskaźnikach? Tworzenie mądrzejszych raportów i śledzenie KPI jest koniecznością,...
Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Dzisiejsze cyfrowe płynne klienci mają wysokie oczekiwania i są najmniej lojalni ze wszystkich grup....
Co robią najwyższej klasy marketerzy B2B inaczej
Marketing stał się złym słowem. Publiczność jest zmęczona niekończącym się spamem, połączeniami...
8 najlepszych praktyk cyfrowych dla specjalistów ds. Sprzedaży
Eksperci branżowi przewidują, że odnoszące sukcesy firmy wkrótce staną się w 100% cyfrowe dla...
Czy Twoje doświadczenie klienta ma wpływ? Albo nie?
Obecnie większość organizacji ma strategię obsługi klienta (96%), ale ostatnie badania Avanade pokazują,...
Ewoluowanie podróży klientów do następnej normy
Inwestowanie w świetne wyniki dla klientów i pracowników. Droga do wyjątkowej obsługi klienta została...
Skok do przedsiębiorstwa cyfrowego
Wraz z pojawieniem się nowej dekady pojawił się ostateczny katalizator epoki cyfrowej. Ale w jaki...
Jutoor's CMO: Generowanie zmian marketingu
O przewodniku Po najtrudniejszym okresie w historii biznesu, następna generacja CMO jest zdeterminowana,...
Napędzaj przychody CPG poprzez digitalizowane zamówienie e-commerce B2B
E-commerce od 20 lat kształtuje trendy kupna. Co zaskakujące, globalny rynek e-commerce B2B (6,64 biliona...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.
