Innowacja marketingowa
Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
W klimacie rosnących oczekiwań klientów jest teraz właściwy czas na udoskonalenie korzystania z...
The Cognitive Revolution: Coming to Transform Your Business Network
Technologie poznawcze, znane również jako sztuczna inteligencja, są prawdopodobnie najbardziej transformacyjne...
3 Kluczowe sterowniki należącego do pracownika
Ten przewodnik oferuje liderom organizacyjnym głębsze zrozumienie, dlaczego wdrażanie bardziej spersonalizowanych...
E-Signaturen 2020: Nutzungsszenarien und Chancen
Elektronische Signaturen Sind Mittlerweile Mainstream. Recherchen im Rahmen umiera Berichts Haben Ergeben,...
Transakcje i transakcje
W przypadku wielu firm zespół sprzedaży leży w centrum swojej rentowności. Jego zdolność do wydajnego...
Osiem najlepszych praktyk cyfrowych dla specjalistów ds. Zamówień
Eksperci branżowi przewidują, że odnoszące sukcesy firmy wkrótce staną się w 100% cyfrowe dla...
Budowanie solidnej zdolności eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...
Jak przyspieszyć genialne cyfrowe doświadczenia z niskim kodem
W wielu branżach bardziej zwinni konkurenci szukają pięt gigantów przedsiębiorstw. Pole bitwy to...
Zdobądź najlepiej ze swojego CRM
W ostatniej dekadzie adopcja platformy relacji z klientami (CRM) gwałtownie wzrosła, aby sprostać...
Droga do udanego spełnienia w sklepie
Oczekiwania klientów dotyczące połączonej marki są wyższe niż kiedykolwiek. To wywiera większą...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.
