Innowacja marketingowa

Firma cyfrowa: Czego oczekujÄ… Twoi klienci?
Z każdym tygodniem, który przechodzi, nasza zależność od papieru zanika, ponieważ procesy cyfrowe...

Sezonowy przewodnik spostrzeżeń wiosna/lato 2022
Zainspirowani nadchodzącymi słonecznymi dniami konsumenci chętnie skorzystają z cieplejszej pogody,...

Marketing cyfrowy transformowany: przyszłość treści
Marketing cyfrowy jest z natury dynamicznym miejscem. Widzieliśmy eksplozję w ilości i różnorodności...

Jak wybrać odpowiedni system zarządzania treścią
Niezależnie od tego, czy chcesz scentralizować silosy treści, czy upoważnić zespół marketingowy...

Voldoen Aan Digitale Verwachtingen w HR: Een Europees onderzoek
W pięcie Europa jest de Honger Van Consumenten naar Digitale Diensten Onverrzadigbaar. Hoe kunnen hr-afdelingen...

Ostateczny przewodnik po przewodnictwie
Dzisiejsi kupujący angażują się z markami i firmami poprzez własne badania w wielu kanałach, na...

Wygranie wyścigu, aby Go Digital w B2B
Digital to nowy wyróżnik. Zmieniające się preferencje kupującego, stale rosnące zagrożenia konkurencyjne...

Parz wyceny: przemyślenie podróży cenowej
Dlaczego wszystko, co myślałeś, że wiedziałeś o opracowaniu zdolności cenowej, jest teraz przestarzałe Podejście...

Zrozumienie przyszłości personalizacji e-commerce
Specjaliści ds. E-commerce często przechodzą na sprzeczności, ważąc opcje i ogólnie prowadzą...

Odblokowanie wartości otwartych gospodarek z danymi
Gdy PSD2 i RODO pojawią się w grze w 2018 r., W szczególności przemysł finansowy doświadczy poważnych...

BiorÄ…c swoje osobiste wydarzenia cyfrowe
Jak każdy marketer może ci powiedzieć, niewiele rzeczy jest tak samo skutecznych w procesie sprzedaży,...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.