Parz wyceny: przemyślenie podróży cenowej
Dlaczego wszystko, co myślałeś, że wiedziałeś o opracowaniu zdolności cenowej, jest teraz przestarzałe
Podejście „Crawl, Walk, Run” było kiedyś całkowicie akceptowalne w opracowywaniu zaawansowanych możliwości cen w B2B. Ale to było 5-7 lat temu i od tego czasu wiele się zmieniło.
Na początek wiodące zespoły cenowe zapaliły nowe szlaki, ustanawiając wyższy bar dla najlepszych praktyk cenowych. Byliśmy również świadkami dramatycznej ewolucji technologii cenowej, która jest obecnie dostępna dla znacznie szerszej gamy firm, z ofertami SaaS dostarczanymi z chmury.
Nie ryzykuj pozostania w tyle. Przeczytaj raport Cesicbrew, aby dowiedzieć się, dlaczego teraz nadszedł czas na przemyślenie podróży cenowej. Obejmowanie optymalizacji cen od samego początku może dać znaczącą przewagę konkurencyjną, która nadal zapewnia wartość w perspektywie długoterminowej.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się PROS kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. PROS strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka klientów, Analityka konsumencka, Analityka marketingowa, B2B, Celowanie, Dostosowanie, Innowacja marketingowa, Marketing cyfrowy, Marketing online, Marketing oparty na danych, Nowoczesny marketing, Reklama wyświetlacza, Relacjami z klientami, Segmentacja, Strategia marketingowa, Technologia, Technologia marketingowa, Współpraca, Wydobycie danych
Więcej zasobów z PROS
Cyfrowy handel B2B: Zrozumienie oczekiwań kl...
Teraz bardziej niż kiedykolwiek zdolność przedsiębiorstwa do zrozumienia potrzeb ich klientów i szybkiej reagowania jest najważniejsza. Umoż...
CPQ dla manekinów
Odkryj zmieniające grę zalety CPQ. Czym dokładnie jest oprogramowanie CPQ? A w jaki sposób przekłada się na szybkie wygrane i zwiększone zys...
Forrester: Digital Ups the Stakes for B2B Spr...
Prawie cztery lata po prognozowaniu, że 1 milion sprzedawców B2B zostanie wysiedlonych do 2020 r., Forrester widzi nabywców B2B, którzy przyspi...