Marketing strategiczny

Umieszczenie marketingu przychodów w praktyce
Nawet gdy marketing B2B przeniósł się z głównie analogowych na głównie cyfrowy w ciągu ostatniej...

Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
Dzisiejsi marketerzy cyfrowi chcą angażować klientów w oferty oparte na głębokich profilach klientów,...

Raportowanie łatwe: 3 kroki do silniejszej strategii KPI
Czy tonisz w bezsensownych wskaźnikach? Tworzenie mądrzejszych raportów i śledzenie KPI jest koniecznością,...

2021 Globalny przegląd zaangażowania klientów
Przeanalizowaliśmy dane z trzech różnych źródeł, aby stworzyć pierwszy globalny przegląd zaangażowania...

15 pomysłów na zakotwiczenie podejścia marketingowego
Na dzisiejszym rynku klienci kontrolują podróż do zakupu - trend, który przyspieszył ze zwiększonym...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.