Marketing strategiczny

Przewodnik B2B Marketing po marketingu oparty na koncie
Mniej znaczy więcej. To takie proste zdanie, a jednak ma tyle prawdy. W świecie biznesu wszyscy doświadczyliśmy,...

15 pomysłów na zakotwiczenie podejścia marketingowego
Na dzisiejszym rynku klienci kontrolują podróż do zakupu - trend, który przyspieszył ze zwiększonym...

Od offline do online (i większe zyski)
Jak wcześniej firmy offline kwitną po inwestycjach w e -commerce. Jeśli masz udaną organizację B2B,...

Zrozumienie wartości biznesowej platformy e -commerce
5 sposobów, w jakie wysokiej jakości platforma e-commerce może zwiększyć ROI. Musisz dokładnie...

Od innowacji po zysk: nowe strategie rozwoju produktu dla CPG
Niewiele branż zmieniło się bardziej w ciągu ostatniej dekady niż towary pakowane konsumenckie....

Playbook bezgłowych handlu 2022
Czy nowoczesny handel bezgłowy jest dla Ciebie odpowiedni? Oczywiście nowoczesny handel bezgłowy nie...

The Forrester New Wave ™: Bot Management, Q1 2020
Perimeterx został mianowany liderem w Forrester New Wave ™: BOT Management, Q1 2020. Według raportu...

W jaki sposób marketing i sprzedaż mogą się dostosować w 2021 roku
Marketing cyfrowy - i jego znaczenie w napędzaniu przychodów - rzadko był ważniejszy dla organizacji...

Prawda #1 Suite C po prostu nie jest w tobie
Zobacz, gdzie leży rozłączenie, i odkryj, jak wypełnić lukę za pomocą Sitecore. Prawdopodobnie...

Napędzaj przychody CPG poprzez digitalizowane zamówienie e-commerce B2B
E-commerce od 20 lat kształtuje trendy kupna. Co zaskakujące, globalny rynek e-commerce B2B (6,64 biliona...

Ultimate CX Agent Guide
Klienci przyjęli technologię, aby zarządzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodując zakłócenia...

8 najlepszych praktyk cyfrowych dla specjalistów ds. Sprzedaży
Eksperci branżowi przewidują, że odnoszące sukcesy firmy wkrótce staną się w 100% cyfrowe dla...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.