Marketing strategiczny

2022 Przewodnik po prowadzeniu centrum kontaktowego agenta
Znalezienie i zachowanie wielkiego talentu nigdy nie było łatwe. Ale teraz? Skuteczne personel i angażowanie...

Wygranie z doskonałymi doświadczeniami klientów
Dowiedz się, jak marki tworzą, optymalizują i dostarczają spersonalizowane doświadczenia na dużą...

2021 Globalny przegląd zaangażowania klientów
Przeanalizowaliśmy dane z trzech różnych źródeł, aby stworzyć pierwszy globalny przegląd zaangażowania...

Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
Dzisiejsi marketerzy cyfrowi chcą angażować klientów w oferty oparte na głębokich profilach klientów,...

Zarządzanie pracą, które działa tak, jak twórcze.
O przewodniku Utrzymać się na torze. Bez zatrzymywania kreatywności. Czas zautomatyzować procesy...

Przewodnik marketera po obsłudze klienta
Dostarczanie odpowiednich, terminowych, spersonalizowanych doświadczeń klientów nie jest już tylko...

The Forrester New Wave â„¢: Bot Management, Q1 2020
Perimeterx został mianowany liderem w Forrester New Wave ™: BOT Management, Q1 2020. Według raportu...

Ultimate CX Agent Guide
Klienci przyjęli technologię, aby zarządzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodując zakłócenia...

Jak rozwiązać kryzys treści
Przekształć dostarczanie treści z procesu poza mankietem, w jedną płynną, połączoną podróż Twoi...

Dostosuj pracę do celów strategicznych i standaryzuj spożycie pracy
Dzięki naszym doświadczeniu z najlepszymi markami na świecie odkryliśmy, że najbardziej udane organizacje...

Brakuje ci e -commerce?
5 powodów, dla których musisz teraz przejść do cyfrowego. Dlaczego? Wiele firm B2B ma postawę „jeśli...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.