Marketing strategiczny

Przypadek dotyczący centrum treści marketingowych
Przekształcanie marketingu cyfrowego Twoi klienci oczekują niezapomnianych chwil w każdym punkcie...

Ewoluujące doświadczenie klienta i oczekiwania w Australii
Niezbędne jest dostarczanie doskonałej obsługi klienta Każdy biznes. Napędza lojalność, zatrzymanie...

2023 Trendy cyfrowe
Po dwóch latach sejsmicznej zmiany behawioralnej znajdujemy się w nowym świecie nieograniczonych możliwości,...

Playbook bezgłowych handlu 2022
Czy nowoczesny handel bezgłowy jest dla Ciebie odpowiedni? Oczywiście nowoczesny handel bezgłowy nie...

Zarządzanie pracą, które działa tak, jak twórcze.
O przewodniku Utrzymać się na torze. Bez zatrzymywania kreatywności. Czas zautomatyzować procesy...

Książka pracy klientów
Największą historią biznesową ostatniego roku był wpływ Covid-19 na sposób, w jaki pracujemy i...

Czy Twoje doświadczenie klienta ma wpływ? Albo nie?
Obecnie większość organizacji ma strategię obsługi klienta (96%), ale ostatnie badania Avanade pokazują,...

Przewodnik marketera po obsłudze klienta
Dostarczanie odpowiednich, terminowych, spersonalizowanych doświadczeń klientów nie jest już tylko...

Ostateczny przewodnik po marketingu opartym na koncie
To ekscytujący czas dla marketerów. W erze transformacji cyfrowej - gdzie wszyscy i wszystko jest połączeni...

Całkowity wpływ ekonomiczny znaku Adobe
Adobe niedawno zlecił Forrester Consulting przeprowadzić badanie całkowitego wpływu ekonomicznego...

Szósty roczny raport danych marketingowych B2B
Dane są najważniejsze dla wielu marketerów B2B. Ale czy mają odpowiednie dane do zwiększenia sukcesu? Przez...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.