Segmentacja

Zdobądź najlepiej ze swojego CRM
W ostatniej dekadzie adopcja platformy relacji z klientami (CRM) gwałtownie wzrosła, aby sprostać...

Spotkaj się chwilą z wyjątkowymi doświadczeniami wszędzie.
To pierwszy miesiąc i masz kilka rachunków do zapłacenia. Logujesz się na stronie internetowej swojego...

Marketing in the Dark: Dark Martech
Technologia umożliwia firmom szerszą gamę zadań związanych z marketingiem bardziej efektywnie niż...

Marmeets do zwiększenia wydajności sprzedaży
71% liderów sprzedaży nie uważa, że ​​mogą dostosować swoją strategię wystarczająco szybko,...

Digitalizacja umów o usługach finansowych
Wiele firm usług finansowych zautomatyzowało zdecydowaną większość kluczowych procesów i doświadczeń...

Przewodnik B2B Marketer o optymalizacji obsługi klienta
Wypróbowanie nowych podejść sprawia, że ​​bycie marketerem jest ekscytujące. Nawet w obliczu...

3 podróże klientów, aby dotrzeć poza silosy biznesowe
W marketingu jest nowy paradoks. Prezentujemy wizję, w jaki sposób liderzy marketingu mogą zrównoważyć...

Badania Krótkie: zdarzenia i szybkie przyspieszenie rurociągów
Najlepsze w swojej klasie organizacje marketingowe rozszerzają swoje wysiłki poza wypełnienie szczytu...

5 trudnych prawd dla marketerów prowadzących doświadczenie cyfrowe
Twoja wizja cyfrowa nie jest gwarantowaną rzeczywistością. Dzisiaj oczekuje się, że starsi marketerzy...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.