Segmentacja

Zrozumienie przyszłości personalizacji e-commerce
Specjaliści ds. E-commerce często przechodzą na sprzeczności, ważąc opcje i ogólnie prowadzą...

The Cognitive Revolution: Coming to Transform Your Business Network
Technologie poznawcze, znane również jako sztuczna inteligencja, są prawdopodobnie najbardziej transformacyjne...

Build vs. Kup: Wdrożenie odpowiedniego rozwiązania eksperymentów
Aby budować i dostarczać produkty, które kochają klienci, zespoły produktów w wiodących przedsiębiorstwach,...

2021 Trendy cyfrowe media, rozrywka i przemysł telekomunikacyjny
Raport Digital Trends 2021 wygląda zarówno na przeszłość, jak i przyszłość, przedstawiając dwie...

Szybkość zmiany: jak szybko jesteś?
Globalna pandemia i wpływ blokady stanowi ogromny szok dla gospodarki i naszego codziennego życia....

Ostateczny przewodnik po generowaniu leadów
W dzisiejszym klimacie marketingowym generowanie potencjalnych klientów stało się popularną strategią,...

Budowanie solidnej zdolności eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...

Ewolucja zestawu narzędzi marketera
Bardziej niż kiedykolwiek organizacje korporacyjne potrzebują 360 stopni widoku swoich klientów, aby...

5 zniechęcające luki w sprzedaży i marketingu oraz jak je pokonać
Dowiedz się o pięciu lukach, które mogą kosztować czas, klientów i zysk w tym cyfrowym e-boonie....

Nowoczesne zatrzymanie klientów: co musisz wiedzieć
W końcu jest odnowiony i dawno spóźniony, skupienie się na retencji. Firmy odczuwają sukces poprzez...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.