Segmentacja
Firma cyfrowa: Czego oczekują Twoi klienci?
Z każdym tygodniem, który przechodzi, nasza zależność od papieru zanika, ponieważ procesy cyfrowe...
Biorąc swoje osobiste wydarzenia cyfrowe
Jak każdy marketer może ci powiedzieć, niewiele rzeczy jest tak samo skutecznych w procesie sprzedaży,...
Marketing 101: Marketing w mediach społecznościowych w ciemności
Dark Social jest znaczącym i rosnącym wyzwaniem, które marketerzy muszą traktować poważnie. Istnieje...
Marketing in the Dark: Dark Data
Wzrost technologii marketingowej w pewnym sensie rzucił światło na obszary, które wcześniej były...
BI i Data Trends 2021: Świetny przełącznik cyfrowy
Jak Twoja firma może zareagować na bardziej destrukcyjny świat? Zdobywając elastyczność, zwinność...
Moc personalizacji
W tamtych czasach komunikacja Brands z klientami składała się z pamiętnej wiadomości dostarczonej...
Zdalne działanie 2020: zalety i wyzwania
Praca zdalna jest obecnie powszechnie rozpoznawana w ramach sposobu działania firm. Według raportu...
5 Kierownicy umiejętności muszą prowadzić w następnej normie
Wraz ze szybkim zmieniającym się krajobrazem pracy wyzwania będą wymagały unikalnych rozwiązań....
Ostateczny przewodnik po generowaniu leadów
W dzisiejszym klimacie marketingowym generowanie potencjalnych klientów stało się popularną strategią,...
Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
Dzisiejsi marketerzy cyfrowi chcą angażować klientów w oferty oparte na głębokich profilach klientów,...
Opłaca się iść bez papieru
Firmy każdej wielkości obejmują bardziej skuteczny, bez papieru sposobu pracy. Od umów sprzedaży,...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.
