Segmentacja
Przewodnik B2B Marketing po marketingu oparty na koncie
Mniej znaczy więcej. To takie proste zdanie, a jednak ma tyle prawdy. W świecie biznesu wszyscy doświadczyliśmy,...
Jak dojrzała jest Twoja strategia treści?
Marki, które oferują wyjątkowe wrażenia cyfrowe, przyciągają i zatrzymują więcej klientów. Ale...
Droga do udanego spełnienia w sklepie
Oczekiwania klientów dotyczące połączonej marki są wyższe niż kiedykolwiek. To wywiera większą...
Przewodnik HR po cyfrowym zatrudnieniu i wdrożeniu
93% pokoleń stwierdziło, że technologia jest dla nich ważna przy wyborze pracodawcy. Jeśli jesteś...
Raport dotyczący przywództwa włącznie
W jaki sposób Twoja organizacja zachęca do przywództwa integracyjnego? Pobierz nasz dogłębny kwartalny...
Playbook bezgłowych handlu 2022
Czy nowoczesny handel bezgłowy jest dla Ciebie odpowiedni? Oczywiście nowoczesny handel bezgłowy nie...
Parz wyceny: przemyślenie podróży cenowej
Dlaczego wszystko, co myślałeś, że wiedziałeś o opracowaniu zdolności cenowej, jest teraz przestarzałe Podejście...
Marketing in the Dark: Dark Social
Dark Social, bada wpływ tego rosnącego zjawiska i analizuje, w jaki sposób firmy mogą odpowiednio...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.
