Segmentacja

Osiem najlepszych praktyk cyfrowych dla specjalistów ds. Zamówień
Eksperci branżowi przewidują, że odnoszące sukcesy firmy wkrótce staną się w 100% cyfrowe dla...

Transformacja cyfrowa dzisiaj
Coraz więcej kupujących szuka wrażeń cyfrowych, które nie tylko poprawia wyzwania, takie jak czas...

Przyjęcie filozofii eksperymentów
W jaki sposób firmy mogą zmaksymalizować swoje inwestycje i w pełni wykorzystać zasoby, które już...

5 zniechęcające luki w sprzedaży i marketingu oraz jak je pokonać
Dowiedz się o pięciu lukach, które mogą kosztować czas, klientów i zysk w tym cyfrowym e-boonie....

Het Handboek Voor Digitale Overeenkomsten w HR
Vijf nieuwe manuren waarop uw hr-afdeling overeenkomsten beter en efficiënter kan afhandelen, van indiensttreding...

Tworzenie kultury eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...

Najlepszy w klasie marketing e-mailowy
Interakcje między konsumentami i markami coraz częściej odtwarzają wiele różnych punktów kontaktowych,...

Wyszukiwanie, przewodnik społecznościowy i e -commerce
Aby naprawdę nawiązać kontakt z klientami, marki muszą bezproblemowo pracować w poszukiwaniu, społeczności...

Mastering Rettencja: Playbook analizy produktów
Dbaj o wzrost? Następnie powinieneś dbać o utrzymanie użytkowników. Bez retencji Twój produkt jest...

15 pomysłów na zakotwiczenie podejścia marketingowego
Na dzisiejszym rynku klienci kontrolują podróż do zakupu - trend, który przyspieszył ze zwiększonym...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.