Segmentacja

Firma cyfrowa: Czego oczekujÄ… Twoi klienci?
Z każdym tygodniem, który przechodzi, nasza zależność od papieru zanika, ponieważ procesy cyfrowe...

Microsoft przedstawia strategiÄ™ CRM LinkedIn
Masz odważne ambicje dla swojego zespołu sprzedaży. Chcesz - i potrzebować produktywności. Ale sukces...

3 Kluczowe sterowniki należącego do pracownika
Ten przewodnik oferuje liderom organizacyjnym głębsze zrozumienie, dlaczego wdrażanie bardziej spersonalizowanych...

Parz wyceny: przemyślenie podróży cenowej
Dlaczego wszystko, co myślałeś, że wiedziałeś o opracowaniu zdolności cenowej, jest teraz przestarzałe Podejście...

Build vs. Kup: Wdrożenie odpowiedniego rozwiązania eksperymentów
Aby budować i dostarczać produkty, które kochają klienci, zespoły produktów w wiodących przedsiębiorstwach,...

Ostateczny przewodnik po marketingu rurociągów
Marketerzy od dziesięcioleci prowadzą leady (proces tworzenia nowych kontaktów). Według Google Ngram...

Przewodnik marketera po obsłudze klienta
Dostarczanie odpowiednich, terminowych, spersonalizowanych doświadczeń klientów nie jest już tylko...

5 zniechęcające luki w sprzedaży i marketingu oraz jak je pokonać
Dowiedz się o pięciu lukach, które mogą kosztować czas, klientów i zysk w tym cyfrowym e-boonie....
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.