Segmentacja
Forrester: Digital Ups the Stakes for B2B Sprzedaż
Prawie cztery lata po prognozowaniu, że 1 milion sprzedawców B2B zostanie wysiedlonych do 2020 r.,...
Jak wybrać odpowiednią rejestrację i zarządzanie formularzami
Tworzenie pozytywnych, bezproblemowych doświadczeń rejestracji dla klientów może być kluczowe dla...
Zrozumienie przyszłości personalizacji e-commerce
Specjaliści ds. E-commerce często przechodzą na sprzeczności, ważąc opcje i ogólnie prowadzą...
Transformacja cyfrowa dzisiaj
Coraz więcej kupujących szuka wrażeń cyfrowych, które nie tylko poprawia wyzwania, takie jak czas...
Najlepszy w klasie marketing e-mailowy
Interakcje między konsumentami i markami coraz częściej odtwarzają wiele różnych punktów kontaktowych,...
Moc lepsza obsługa klienta z inteligentnym katalogiem danych
Bez względu na to, ile danych masz na temat swoich klientów, możesz zrozumieć, czego potrzebują...
Die Zuuunft der Personisierung im e-commerce
Bei der entwicklung der optimierungsStrategie für ihr strona Müssen e-commerce-experten häufig mit...
Ostateczny przewodnik po przewodnictwie
Dzisiejsi kupujący angażują się z markami i firmami poprzez własne badania w wielu kanałach, na...
17 Formas de Realizar Los Proyectos de Marketing
¿Qué IMPIDE LOS Equipos de Marketing Tener éxito? ¿Por qué algunos directores de marketing parecen...
Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
W klimacie rosnących oczekiwań klientów jest teraz właściwy czas na udoskonalenie korzystania z...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.